Tickety
Klíčové funkce

Evidence
Získejte přístup ke všem ticketům z jakéhokoliv komunikačního kanálu a ušetřete čas svůj i svých klientů. Každý z nich má své unikátní ID s důležitými informacemi, jako jsou jméno žadatele, předmět, popis a priorita.
Pohledy, týmy a priority
Pro lepší přehlednost a usnadnění práce uživatelů slouží Pohledy. Tam se tickety řadí podle předem nastavených filtrů (například technická podpora, fakturace, reklamace a další) a také podle úrovně priority (nízká, střední, vysoká). Rychle tak najdete konkrétní ticket.


Přiřazení a workflow
Přiřaďte ticket kompetentní osobě podle aktuální vytíženosti i potřebné odbornosti k jeho vyřešení.
Automatizujte, a zefektivněte tak svou práci. Nastavením tzv. plánovaných akcí snadno změníte například stav ticketu, aniž byste to museli dělat manuálně. Stačí zadat, co a za jakých podmínek se má změnit.
Příklady

Omnichannel komunikace
Už nebudete ztrácet čas hledáním konkrétní konverzace s klientem. Tady najdete vše na jednom místě, a to včetně CRM adresáře. Ať už jde o e-mail, telefonát, nebo webchat.
Předejte svým kolegům podstatné informace o ticketu pomocí interních komentářů nebo nastavení štítků.
Komunikační kanály


SLA pro Tickety
Je klient nespokojený s délkou odezvy na jeho ticket? Nastavte si systémové, nebo individuální SLA podle klienta, produktu nebo týmu. Vyhnete se tak každodennímu hlídání časových limitů uživatelů a získáte i čas navíc na opravdu důležité úkoly.
Reporting
Už nemusíte trávit hodiny času přípravou reportů. Montodo je připraví přesně podle vašich potřeb. Stačí je správně interpretovat týmu, a zajistit tak udržení nebo zlepšení výsledků.
Můžete sledovat například:

Nenašli jste, co potřebujete?
Montodo umožňuje individuální přizpůsobení. Ozvěte se nám
a společně najdeme nejlepší řešení podle vašich potřeb.