Tickety


Klíčové funkce

Evidence

Získejte přístup ke všem ticketům z jakéhokoliv komunikačního kanálu a ušetřete čas svůj i svých klientů. Každý z nich má své unikátní ID s důležitými informacemi, jako jsou jméno žadatele, předmět, popis a priorita.

Například při příchozím hovoru vidíte o volajícím vše, včetně poslední historie, a to ještě předtím, než hovor přijmete.

Pohledy, týmy a priority

Pro lepší přehlednost a usnadnění práce uživatelů slouží Pohledy. Tam se tickety řadí podle předem nastavených filtrů (například technická podpora, fakturace, reklamace a další) a také podle úrovně priority (nízká, střední, vysoká). Rychle tak najdete konkrétní ticket.

U Montodo si můžete související tickety propojit, a vyřešit jich více najednou u jednoho klienta.

Přiřazení a workflow

Přiřaďte ticket kompetentní osobě podle aktuální vytíženosti i potřebné odbornosti k jeho vyřešení.

Automatizujte, a zefektivněte tak svou práci. Nastavením tzv. plánovaných akcí snadno změníte například stav ticketu, aniž byste to museli dělat manuálně. Stačí zadat, co a za jakých podmínek se má změnit.

Příklady

Omnichannel komunikace

Už nebudete ztrácet čas hledáním konkrétní konverzace s klientem. Tady najdete vše na jednom místě, a to včetně CRM adresáře. Ať už jde o e-mail, telefonát, nebo webchat.

Předejte svým kolegům podstatné informace o ticketu pomocí interních komentářů nebo nastavení štítků.

Komunikační kanály

  • Telefon
  • Email
  • Webchat
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • SMS

Po domluvě můžeme přidat i další – například Instagram, Viber apod.

SLA pro Tickety

Je klient nespokojený s délkou odezvy na jeho ticket? Nastavte si systémové, nebo individuální SLA podle klienta, produktu nebo týmu. Vyhnete se tak každodennímu hlídání časových limitů uživatelů a získáte i čas navíc na opravdu důležité úkoly.

Reporting

Už nemusíte trávit hodiny času přípravou reportů. Montodo je připraví přesně podle vašich potřeb. Stačí je správně interpretovat týmu, a zajistit tak udržení nebo zlepšení výsledků.

Můžete sledovat například:

Počet otevřených a uzavřených ticketů

Moje tickety

Průměrná doba řešení ticketu

Přehled ticketů podle týmu

Nenašli jste, co potřebujete?

Montodo umožňuje individuální přizpůsobení. Ozvěte se nám

a společně najdeme nejlepší řešení podle vašich potřeb.