CRM adresář


Klíčové funkce

Integrace s interním CRM/ERP

Využívejte svou firemní databázi kontaktů naplno – propojte ji s naším CRM adresářem. Uživatelé Montodo tak budou mít vždy aktuální a úplné informace o volajících, chatujících nebo k e-mailové komunikaci.

Automatické ukládání komunikace

Potřebujete ověřit kvalitu hovoru nebo dořešit reklamaci, kterou původně vyřizoval jiný uživatel, ale přitom zapomněl přiřadit ke kontaktům konverzace

S Montodo tuhle starost nemáte, a navíc šetříte čas uživatelů. Jakákoliv komunikace je totiž automaticky uložena v historii kontaktu nebo společnosti. Už žádné ruční přiřazování.

Propojení s modulem Tickety

Přehled o tom, kdo a kdy s klientem komunikoval, ale také zda se s ním aktuálně řeší nějaké tickety a v jaké fázi jsou. Bez zmatku při předávání klientů a zdlouhavého zjišťování informací v týmu.

Individuální SLA a VIP

Máte v portfoliu klientů velmi důležité společnosti a kontakty, které vyžadují nadstandardní přístup? Označte je pro přednostní odbavení jako VIP a nastavte vyšší SLA k rychlejšímu zpracování ticketů.

Nenašli jste, co potřebujete?

Montodo umožňuje individuální přizpůsobení. Ozvěte se nám

a společně najdeme nejlepší řešení podle vašich potřeb.