CRM adresář
Klíčové funkce

Integrace s interním CRM/ERP
Využívejte svou firemní databázi kontaktů naplno – propojte ji s naším CRM adresářem. Uživatelé Montodo tak budou mít vždy aktuální a úplné informace o volajících, chatujících nebo k e-mailové komunikaci.
Automatické ukládání komunikace
Potřebujete ověřit kvalitu hovoru nebo dořešit reklamaci, kterou původně vyřizoval jiný uživatel, ale přitom zapomněl přiřadit ke kontaktům konverzace?
S Montodo tuhle starost nemáte, a navíc šetříte čas uživatelů. Jakákoliv komunikace je totiž automaticky uložena v historii kontaktu nebo společnosti. Už žádné ruční přiřazování.


Propojení s modulem Tickety
Přehled o tom, kdo a kdy s klientem komunikoval, ale také zda se s ním aktuálně řeší nějaké tickety a v jaké fázi jsou. Bez zmatku při předávání klientů a zdlouhavého zjišťování informací v týmu.
Individuální SLA a VIP
Máte v portfoliu klientů velmi důležité společnosti a kontakty, které vyžadují nadstandardní přístup? Označte je pro přednostní odbavení jako VIP a nastavte vyšší SLA k rychlejšímu zpracování ticketů.

Nenašli jste, co potřebujete?
Montodo umožňuje individuální přizpůsobení. Ozvěte se nám
a společně najdeme nejlepší řešení podle vašich potřeb.