AI rozšíření

Voicebot

Neztrácejte čas rutinní komunikací, kterou za vás může rychle a spolehlivě vyřídit Voicebot – bez snížení kvality poskytované péče.

Voicebot zvládne například získat vstupní informace od volajícího (jméno, číslo objednávky, důvod volání), odpovídat na časté dotazy nebo objednat zákazníka na konkrétní termín. Díky automatizaci se výrazně zvýší rychlost i počet odbavených hovorů. Operátoři se mohou soustředit na složitější požadavky a zákazníci se dovolají rychleji.

Mailbot

Chodí vám velké množství e-mailů? Zrychlete jejich vyřízení. Využijte chytrého mailbota – zvládne totiž automatizovaně zpracovávat e-mailovou komunikaci. Navrhne nebo rovnou odešle odpověď, přiřadí zprávu k ticketu v systému či ji předá na konkrétní oddělení, případně specialistu.

Návrh/odeslání odpovědi

Předání na konkrétní oddělení/specialistu

Přiřazení zprávy k ticketu

Chatbot

Kolegové jsou velmi vytížení, ať už jde o hovory, nebo písemnou komunikaci s klienty? Využívejte chatbota, který je k dispozici 24/7 – klient dostane odpovědi na základní dotazy okamžitě.

Chatbot pomůže také s objednávkami, rezervacemi i řešením problémů.

Speech to text | Text to speech

Speech to text

Skvělý pomocník, díky kterému má vedoucí týmu k dispozici přepis hovorů a může je analyzovat a následně i vyhodnocovat bez potřeby nahrávky.

Text to speech

Rychlé převedení textu do hlasové podoby. Díky tomu lze snadno připravit například hlášky v hlasovém automatu, hlasové odpovědi nebo personalizované sdělení klientům.

Nenašli jste, co potřebujete?

Montodo umožňuje individuální přizpůsobení. Ozvěte se nám

a společně najdeme nejlepší řešení podle vašich potřeb.