Moduly a funkce

Montodo umí vše.

A my ho nastavíme | doplníme | upravíme přesně podle vašich potřeb

Podívejte se, jaké funkce kontaktního centra vám pomohou zefektivnit práci, zlepšit komunikaci s klienty a ušetřit náklady.


Tickety

Vyřešte poptávky, reklamace, objednávky i technické dotazy přehledně na jednom místě. Montodo zvládne jakýkoli typ požadavku v B2B i B2C segmentu a přizpůsobí se vašim procesům. Pracujte efektivně v týmech i samostatně, sledujte stav řešení v reálném čase a mějte neustálý přehled nad všemi otevřenými i vyřešenými požadavky.


Přehledná historie

Omnichannel komunikace

Prioritizace podle potřeby

Chytrý reporting

CRM adresář

Zjistěte potřebné informace o kontaktech i organizacích anebo najděte konkrétní komunikaci. To vše snadno a na jednom místě – v CRM adresáři.

Vždy aktuální informace o kontaktech

Integrace s interním CRM/ERP

Automatické ukládání komunikace

Individuální SLA a VIP

Kampaně

Nabídněte klientům novou službu, zjistěte od nich potřebné informace nebo zrevidujte jejich smlouvy. Snadno, rychle a prostřednictvím jakéhokoliv komunikačního kanálu.

Hromadné kontaktování klientů

Určení týmů nebo jednotlivců k navolávání

Možnost zvolit predictivní dialer

Rychlý import a export dat


Komunikační kanály

Přizpůsobte komunikaci s klienty jejich potřebám a zároveň zvolte takový komunikační kanál, který bude nejlépe vyhovovat vašim cílům.

Od písemné až po hlasovou komunikaci

Efektivní a snadné kontaktování klientů


Doplňující funkce

Usnadněte si práci díky doplňujícím funkcím. Automatizace, technologie nebo integrace vám zajistí čas navíc. Ten můžete věnovat přímo klientům. A to jak v rámci plánovaných kampaní, tak řešení ticketů.

Úspora času a usnadnění práce

Přizpůsobení vašim potřebám


AI rozšíření

Vylaďte zákaznickou péči do posledního detailu, a to i mimo pracovní dobu. Přenechte nejen první kontakt, ale klidně i celou konverzaci/hovor s klientem umělé inteligenci.

Nastavení automatických scénářů

Extra úspora času