Jak jsme zjednodušili práci s daty a zvýšili efektivitu práce ve společnosti Logicall


Společnost Logicall původně pracovala se softwarovým řešením, které nevyhovovalo nastaveným firemním procesům a workflow. Zpracování požadavků klientů bylo složité a časově náročné. Firma potřebovala zvýšit efektivitu práce a výrazně zvýšit své poptávky. Povedlo se jim to? Jaké kroky tomu předcházely?

O společnosti Logicall Česká republika, s.r.o.


Jeden z nejvýznamnějších hráčů v oblasti mimosoudní správy pohledávek v Česku i na Slovensku. Typickým zákazníkem jsou velké finanční skupiny, kterým firma pomáhá s navoláváním zákazníků a rozšiřováním služeb.

Díky využívání moderních softwarových a technologických řešení rozšířili své portfolio služeb také o komplexní řešení pro call centra – telemarketing, verifikaci leadů nebo průzkumy veřejného mínění.

Původní stav


Dříve využívaný software se ukázal jako nevhodný pro aktivní telemarketing a práci s rozsáhlými datovými seznamy klientů. Problém byl především s…

  • Importem dat – ten byl komplikovaný, protože každý klient dodává data v odlišném formátu a struktuře.
  • Workflow pro zpracování a předání výsledků klientovi – zvlášť kvůli časové náročnosti.
  • Efektivitou call centra – systém neposkytoval potřebnou flexibilitu pro prediktivní dialery ani preview režimy volání.

Po implementaci Montodo


Logicall se rozhodl pro razantní změnu – nasazení našeho řešení. A očekávání nebylo nízké – cílem bylo výrazné zlepšení datové workflow a celkové produktivitu. A výsledek?


Špičkový import a export dat

  • Podpora téměř všech formátů, včetně zachování specifických údajů klienta (např. externí ID).
  • Systém vynechává nevalidní data, označuje duplicity a umožňuje jejich opravu i následný reimport.


Flexibilní workflow

  • Preview režim pro systematické volání s časem na prostudování karty zákazníka.
  • Prediktivní dialer, který zvyšuje u jednoduchých kampaní produktivitu uživatelů.
  • Automatizace procesů díky AI rozšíření, jako například voicebot.


Pokročilá analytika a reporting

  • Detailní reporty a exporty pro klienty.
  • Analýzy efektivity kampaní, odchylek od průměru a produktivity uživatelů.
  • Kompletní historie kontaktů a možnost odložených hovorů s následným navoláním.


Integrace s existujícími procesy

  • Rychlé přizpůsobení systému potřebám Logicall.
  • Jednotné řešení napříč zeměmi pro snadnou komunikaci a delegaci ticketů.


Testimonial: Největší výhoda LinuxBoxu je flexibilita – co si řekneme, to máme. Tah na branku a žádné zbytečné komplikace. Pomohli nám udržet se mezi špičkami na trhu.
Martin Veleba, vedoucí IT

Hlavní důvody, proč si vybrat Montodo

Integrace | Customizace | Efektivita | Vše na jednom místě | Kompletní historie | Stabilita | Odbornost

Testimonial: Největší hodnota je, že se systém přizpůsobí nám, ne naopak. Cenově je to výrazně výhodnější než tradiční řešení na trhu.
Ondřej Dobrovolný, obchodní ředitel

A co dál…?

Díky nasazení Montodo se společnosti Logicall podařilo zvýšit produktivitu, zkrátit dobu zpracování klientských dat a nabídnout tak rychlejší a kvalitnější služby. Vše je to skvělý základ pro další upevňování jejich pozice mezi lídry v oblasti správy pohledávek.

Zajistěte si i ve vaší firmě lepší výsledky. Společně najdeme to nejlepší řešení právě pro vás.

Přemýšlíte, jak by mohlo Montodo zefektivnit vaši práci?

Ozvěte se nám a společně to probereme.